woensdag 12 juni 2013

Les manteaus

Toch nog wel leerzaam, dat Frans. Zeker als het gaat over mode :)!
Dans l'été nous portons les manteaus. Natuurlijk!
De zomerjasjes komen er weer aan! Love it!
Welke past bij jou?

1. Lekker stoer. Een mooi spijkerjasje met vintage scheuren.
2. Sjiek. Een jas tot op je knieën met een riem op je taille.
3. Zomers. Ik vind pastelkleuren superleuk staan! Daarom heb ik dit blauwe zomerjasje gekocht. Lekker licht en zomers! Verder in het artikel vind je er meer over.
> My own style tip: Koop een jas met een lichte kleur en combineer hem met een opvallend sjaal.

Ik heb laatst bij het shoppen met mijn moeder (lees voor het hele verhaal: Weekendje weg deel 1 en Weekendje weg deel 2) ook gelijk een nieuwe zomerjas gekocht. Eerst kon ik niet zoveel vinden. Alle kleuren waren voor mij te winters, maar toen vond ik deze. Ik vind hem superzomers, en vooral lekker opvallend maar ook weer niet té! 




4 opmerkingen:

  1. Thanks for your lovely words, it is much appreciated!
    Can I just say: you are so pretty. I love this shirt and this jacket, too! Very lovely!

    Have a great day,
    -Kati

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your outfit, especially the jacket!

    http://a-warriors-diary.blogspot.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, kleurrijke outfit! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke