dinsdag 17 december 2013

KERST: Shoplog Blokker

Hi allemaal!

Ondanks dat ik vandaag ziek thuisgebleven ben, heb ik vandaag toch een artikeltje voor jullie. Namelijk een shoplog! Zaterdag ben ik naar de Blokker geweest en heb ik een paar kerstspulletjes voor in mijn kamer gekocht. Enjoy!


Allereerst: Dit super lieve beertje. Ik liep ertegenaan en ik dacht: die moet ik hebben!
Hij kostte 1,79 euro, en is te koop bij Blokker. Haha, ik zeg gewoon maar dat alle producten te koop zijn bij Blokker, dan hoef ik dat er niet elke keer bij te zetten :).


Deze twee super schattige lantaarntjes vond ik heel goed bij de kerst passen! Eerst wilde ik er één kopen, maar toen ik de prijs (0,99 cent per stuk) zag, nam ik er gelijk twee mee.


Deze kaarsjes op batterijen zijn natuurlijk perfect voor in de lantaarntjes! Ik vind het erg handig, kaarsjes op batterijen. Je hoeft ze niet de hele tijd in het oog te houden en ze zijn nog goedkoop ook! Voor een set van vier (inclusief batterijen) betaalde ik slechts 0,99 cent.


En tenslotte dit lieve harte. Helemaal in kerststijl; ik vond hem zo leuk! Heel eenvoudig, maar een leuk decoratiedingetje voor in mijn kamer. Hij kostte 0,99 cent.

Mijn kamer is nu in een subtiele kerststijl en ik ben heel blij met mijn spulletjes- die ook geschikt zijn voor als het niet meer winter is.

Xjes Femke

1 opmerking:

  1. Wat een leuke spulletjes! Vooral dat beertje is erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke