donderdag 1 augustus 2013

Beauty: Leuk lokje

Hi allemaal!

Laatst vroeg mijn moeder me of ik een klein blond lokje in mijn haar wilde. Ze had nog een beetje haarlak over, en ik zei ja. Het was een lichtere kleur blond dan mijn eigen al blonde haar, en het leek me wel leuk.
Eenmaal de volgende dag was het resultaat mooi. Boven ik mijn haar zag je het het beste, want mijn haar is van onderen blonder dan van boven. Het viel niet heel erg op, maar ik genoot er wel van als ik in de spiegel keek :)!

Eigenlijk is dit een leuke budgettip. Een heel pak haarverf kopen voor een paar lokjes is namelijk een beetje over the top. Als je je moeder vraagt (of je vader :)) of jij een klein restje haarlak uit haar potje mag, mag dat vast wel en heb je ook nog eens een leuke doetip voor in de zomer!

Bekijk het resultaat bij mij:





Xjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke