vrijdag 16 augustus 2013

Zomer workout: My cosy room

Hey allemaal! Ik houd veel van mijn kamer zo gezellig mogelijk te maken. Laatst heb ik mijn bureau opgeruimd en ben ik bij de Action gaan shoppen voor leuke spulletjes om op mijn bureau neer te zetten. De Action is een perfecte winkel voor eens wat nieuws te kopen voor je kamer. They just have lovely stuff! Check mijn aankopen en de tips om zelf zoiets te ontwerpen.


Al deze spullen komen van de Action. Te beginnen met het witte plateautje. Het leek me leuk zo'n plateautje te kopen en daar allemaal dingetjes op te zetten die gezelligheid creƫren. (Tip 1.) De fles en de roze bekertjes zijn voor drinken. Erg handig als er een vriendin komt. En, ja, ik heb het al uitgeprobeerd :), het was gewoon chill.

Tip 2. In het andere glaasje kun je een kaarsje doen. Hierdoor wordt het lekker gezellig als je aan je bureau zit te werken. Of natuurlijk 's avonds, als je samen met je vriend op je kamer zit :).

Tip 3. Het zilveren potje is gevuld met zand en erin steekt een wierookstokje. Het wierookstokje zat in een zakje met 20 stuks en kostte 69 cent. Heel goedkoop dus. Het stokje ruikt naar orchideeƫn. Het is op zich een lekkere geur alleen ik zou hem maar eventjes laten branden. De geur wordt al snel iets te overheersend.


De drinkensfles :).


Tip 4. Ikzelf heb niet zo'n groot plateautje, maar als je een groter plateautje hebt dan is het leuk om er nog een fotolijstje met jou en je lover of jou en je vriendin(nen) erop te zetten. Het is leuk om er dan naar te kijken en te denken aan hoe leuk het toen, op dat moment, was :)! 


Veel plezier met deze zomer workout!

Xjes Femke



3 opmerkingen:

  1. Action heeft altijd fijne en leuke dingentjes..
    New blogpost: outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Action is lekker goedkoop, vind er altijd leuke spulletjes :D
    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke post, ik hou ook van de action :) Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke