zondag 27 oktober 2013

SomeStuff: Birthday

Hi allemaal!

Vandaag laat ik wat leuke spulletjes zien, vandaar ook de naam van dit artikel: SomeStuff: Birthday! SomeStuff is een nieuwe rubriek waar ik spulletjes laat zien die ik bijvoorbeeld voor mijn kamer heb gekocht. Dit keer laat ik wat verjaardagscadeautjes zien! Enjoy!


Ten eerste: Dit kussentje. Een super leuk exemplaar wat heel goed staat in mijn bed en in mijn roze kamer! Ik vind het echt een super cute kussentje en ben er heel blij mee.


Nu dit mooie mandje. Een praktisch mandje; ik gebruik hem voor in mijn kast. Ik vind het een leuk kleurtje en het is een handig mandje.


Goed en nu dit. Dit. Ja, dit. Toen ik het uitpakte dacht ik: Wat is dát?! Ik vroeg aan mijn vriendin (van wie ik dit super coole cadeau kreeg): 'En nu?' Ze zei: 'Ritsen.' Als je goed kijkt zie je dat er een rode ritsjes zitten, dus begon ik met ritsen....


En, guess what, het werd een tasje. Ja, die bundel van draden van de vorige foto werd dit leuke tasje! Wauw, ik vond het echt wel gaaf hoor!


Deze super cute armbandjes kreeg ik ook van vriendinnen. Ik vind ze echt heel gaaf en draag ze ook veel. Ze passen bij veel outfits en geven aan die outfits een leuke twist. I like it!


En tot slot deze nailart-pen. Ik vind het heel leuk om bij mijn zusje de gekste nagels te maken, dus deze stond sowieso op mijn verlanglijstje. Ik ben er super blij mee en ik ga er binnenkort een review over maken!

Dat waren een paar van mijn verjaardagscadeautjes!

Xjes Femke







5 opmerkingen:

  1. Leuke kado's heb je gekregen! Gefeliciteerd nog :)
    Leuke dag gehad?

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Gefeliciteerd nog!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd ! Die tas van ritsjes is echt tof gevonden ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke