zaterdag 26 oktober 2013

LIFE: Ja, ik leef nog ;)

Heey allemaal,

Zo, dat is al weer een tijdje geleden. De laatste weken had ik het erg druk op school en probeerde ik tussendoor nog lekker te sporten, afgezien van dat ik elke dag half uur heen-en terug fiets van school. Maar het is nu al een tijdje vakantie. Geloof me, ik heb niet veel meer gedaan dan chillen, koken en shoppen. Daarom komen er binnenkort weer artikels online. Ik heb met een vriendin een drie-gangen menu gekookt voor 9 personen. Het kostte ong. 5 euro p.p.! We waren heel trots op onze maaltijd, en ondanks mijn gestress, ik het heel gezellig en lekker geworden. Daar komen binnenkort wat fotootjes over online en gisteren...ja, houd je vast: BEN IK WEZEN SHOPPEN IN DE KALVERSTRAAT! Yeah, het was echt superleuk! Daar komen natuurlijk ook fotootjes van, want reken maar dat ik super veel leuke spullen heb gekocht.

Dan kwam er nog bij dat ik vorige week dinsdag jarig was (yeah, i'm the birthdaygirl!) en een super leuke dag heb gehad. Ik heb natuurlijk ook wel wat dingetjes gekregen :) dus daar ga ik ook nog over schrijven.

Kortom: Genoeg artikels voor de komende tijd!

Xjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke