zaterdag 25 mei 2013

A nice....boek

Heey! Ik wou eigenlijk gisteren al dit bericht plaatsen. Maar internet lag eruit. Zelfs onze huistelefoon deed het niet meer. Echt heel vervelend. Nooit gedacht dat ik zo afhankelijk was van internet. Voor sommige vakken moet ik huiswerk maken op de computer, dat kon dus niet (niet zo heel erg, haha).

Maar nu het artikel! Enjoy!

Sommige boeken zijn kort na hun uitkomst al bekend. Denk maar aan 100% Julia . Die is zo populair in mijn bieb dat 'ie steeds uitgeleend is. Ik heb hem nog steeds niet kunnen lezen :(.
Maar ik ga verder, want er zijn ook boeken die er al een tijdje zijn, maar niet heel bekend zijn of worden gemaakt. Dat is bv. zo omdat het boek vertaald is naar het Nederlands.
Zo'n boek kwam ik laatst tegen.

Het is een echt meidenboek, Sloane Sisters Zussen tegen wil en dan van Anna Carey. Voor mode (-en merken) liefhebbers is dit zeker een aanrader!



Er komen zinnen in voor als: "Een meisje met een enorme zwarte Gucci-zonnebril stapte bij Donna Karan naar buiten, met tasjes van Searle en Prada in haar hand."

Het is echt een girlsbook vol met mode, problemen en love!
Het verhaal gaat zo:

Stella en Lola verhuizen met hun moeder- supermodel Emma Childs- vanuit Londen naar New York. Daar woont Winston de nieuwe partner van Emma.
Winston heeft twee dochters: Cate en Andie.
Tussen de fashionista's Cate en Stella klikt het wel, maar dat veranderd als Cate's vriendinnen Stella wel érg aardig vinden.
Andie en Lola zijn totaal verschillend. Andie wil graag model worden, Lola maakt het uiterlijk niet zoveel uit. Andie denkt dat Lola haar- vanwege haar moeder- wel kan helpen met haar carrière als model. Maar als Lola- die altijd het "lelijke eendje" van de familie was- de modellenklus krijgt in plaats van Andie is het oorlog.
De zussen proberen elkaar op allerlei manieren het leven zuur te maken, terwijl hun ouders er juist gelukkiger op zijn geworden! Emma en Winston willen gaan trouwen!
Zitten de zussen nu echt voor altijd met elkaar opgescheept?

Heerlijk meidenboek, een echte aanrader!

Lees ook het tweede deel: Sloane Sisters 2 Rivalen voor altijd?

1 opmerking:

  1. Het klinkt als een ontzettend leuk boek :-) Snel maar weer eens langs de bieb!

    xo Anouk
    http://www.keysofanouk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke