zondag 5 mei 2013

FashionQueen

Nu we een nieuwe koningin hebben, moeten we wel weten of ze een beetje modebewust is. Daarom gaat Máxima door de Fashionscanner.

Bea was een vrouw met vooral veel gevoel voor accessoires. Alle plaatjes die ik heb gezien van haar waren prachtig! Gaat Máxima ook zo'n goede indruk maken?

Outfit één:  Een ontwerp van Valentino, had ze aan bij het diner in het Rijksmuseum.

Ik denk dat dit een gepaste jurk is voor een diner. Niet té opvallend, maar het geeft wel de juiste accenten. De doek om haar armen is de perfecte finishing touch. Voor haar accessoires heeft Máxima voor zilver gekozen. Mooi, maar een beetje van dat bruin/rode in haar jurk had er ook wel in mogen zitten.
Maar over deze outfit ben ik zeker positief!



Outfit 2:  De jurk van modehuis Nathan van de Belgische ontwerper Edouard Vermeulen gedragen bij de abdicatie.




Een beigeachtige jurk met een soort van bloem op de linkerschouder. Een onopvallend ontwerp, dat vind ik wel. Maar je kunt het ook van een andere kant zien.
De balkonscène moest echt Willem-Alexander zijn moment zijn. Hij was koning geworden. Daarom denk ik dat Máxima een wat onopvallendere jurk heeft gekozen.
Volgende keer mag het best wel met een licht kleurtje, hoor, Máxima!

  



Outfit 3: Een koningsblauwe jurk van ontwerper Jan Tamineau gedragen bij de inhuldiging.

Ik vind dat Máxima én Tamineau hier een applausje verdienen. Wat een prachtige jurk, Tamineau en Máxima: Super uitgekozen!

Een prachtig sierlijk ontwerp dat perfect past bij de inhuldiging. Willem-Alexander met de hermelijnen mantel + zij in koningsblauw = een prachtige combinatie.
Haar accessoires zijn ook perfect afgestemd op de jurk (of de jurk is perfect afgestemd op de accessoires :)).
De "cape" maakt het af. Het is Máxima's eigen hermelijnen mantel.



Outfit vier: De avondjurk óók van Tamineau gedragen bij de koningsvaart.

Hier stal Máxima wel de show. Met deze prachtige donkerrode avondjurk maakt ze een perfecte entree als nieuwe koningin!
De borduursels zien er prachtig uit en de doek zorgt voor een koninklijk geheel. Goed gedaan, Tamineau en Máxima!



Ik denk dat Máxima een goede FashionQueen is? Wat vinden jullie?
Laat een reactie achter over wat jij vindt!

Bron: info. over de ontwerpers: Volkskrant


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke