maandag 10 maart 2014

FASHIONWEEK: Berlijn #2

Hi allemaal!

Officieel is er alweer een nieuwe fashionweek begonnen, maar natuurlijk laat ik de tweede outfit van Berlijn nog zien! Enjoy!

Wat zijn de trends?

  • Printbroeken en -tops
  • Vintage
  • Coole clutches
  • Luipaardprint
  • Boyish
Welke trend gebruik ik in deze outfit?

  • Boyish




Bij boyish, tja, waar denk je dan aan? Boyfriend jeans, stropdasje etc. Maar ik dacht aan iets wat echt van een jongen/man komt! Ik heb een overhemd van mijn vader gevraagd! Tja, minder boyish kun je het echt niet hebben, toch :) ?


Wat draag ik? Ik draag dus een overhemd van mijn vader. Gewoon, om weer eens iets nieuws te proberen. Het effect vind ik echt super leuk! Heel anders dan ik had verwacht! Je kunt het zien als een oversized blouse. Bij het overhemd draag ik een zwarte broek en een zwart riempje om mijn taille te benadrukken. Anders vond ik het overhemd toch wel een beetje wijd en nu komt mijn taille mooi uit.


Overhemd: Van mijn vader- Broek: C&A- Riempje: H&M- Wit shirt met lange mouwen: Hema- Schoenen: Warmer


In mijn haar draag ik nog een speldje. Ik wilde het wel los, maar er moest ik bijzonders bijzitten, vond ik. Daarom heb ik met een speldje een plukje haar naar de zijkant geschoven. Dit geeft net weer een ander effect en staat ook heel leuk!

Dit was dan de tweede Berlijn outfit! Deze week komen er gewoon nog twee outfits online voor een nieuwe stad. De nieuwe stad is: Amsterdam! 

Wat vinden jullie van deze outfit?

Xjes Femke

14 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Origineel om een hemd van je vader aan te trekken, geeft inderdaad een leuk effect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor! Ik trok vroeger ook wel eens een overhemd van m'n vader aan en dan met een leuk riempje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n overhemd kun je leuk maken met zo'n riem, dat maakt het weer wat vrouwelijker! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat overhemd van je vader staat je inderdaad wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit zeg! Ik vind 't overhemd van je vader heel leuk gecombineerd met een riempje :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé wat grappig zeg! Goed bedacht en leuk effect!
    Liefs,
    tjalynepiennews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit onwijs leuk gecombineerd! Staat je goed meis.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit draag je daar meis!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf gecombineerd! Ik zou echt nooit op het idee gekomen zijn een overhemd van mijn vader te gebruiken ;) Staat je heel erg leuk! En, ik heb je genomineerd voor een soort tag, kijk snel op mijn blog voor de uitleg enz. :D

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke