vrijdag 21 maart 2014

FOOD: Tings I like to eat/drink

Hi allemaal!

Vanochtend regende het en had de lucht een grijze kleur. Grauwe wolken dreven voorbij, voortgedreven door de wind. Deze middag viel een aangenaam licht door de ramen. De zon heeft ons niet alleen gelaten! Dit is echt een typisch voorbeeld van maart roert met zijn staart, haha :D .

Maar goed, genoeg gekletst. Vandaag laat ik jullie een paar dingen zien die ik lekker vind om te eten/drinken!


Breakfast in bed

Deze foto is voor mij een verzameling van lekkernijen! Grapefruit is mijn lievelingsfruit en druiven vind ik ook onwijs lekker :) . Ik eet soms ook muesli in een schaaltje. Muesli zonder yoghurt, gewoon, alleen muesli. Dat vind ik zó lekker! Een ander favorietje is komkommer met kaas op mijn boterham. Gezond en ook onwijs lekker!

Space ice cream

Ik ben ook een ijs liefhebber. Magnums zijn natuurlijk altijd lekker, maar op een snikhete dag (en ook op een koude trouwens) gaat er niets boven een raketje! Ik denk dat dit ruimte-ijsje wel één van mijn lievelingsijsjes is! 

Untitled

Cola is ook geschikt zo'n snikhete dag. Na een dag met gezellig kletsen met vriendinnen, samen zwemmen en plezier maken kan er bij mij zeker een lekker blikje Cola in!

Beautiful cupcakes

Is er iemand die dit plaatje kan weerstaan? Chocolate Chip Cookies met een cupcake met slagroom en chocola én warme chocolademelk met slagroom. Dit is gewoon perfect :D ! 

Victoria RAWWH!!♥ | via Tumblr 

Hmm, dit ziet er ook zo heerlijk uit! Fruity milkshakes zijn lekker en (meestal) ook nog gezond! Een echte win-win situatie. Gooi het lekkerste fruit bij elkaar voor een heerlijke en perfecte milkshake match! 



Untitled 

En, last but not least, ijskoude limonade! 

Dit waren een dingen die ik lekker vind om te eten/drinken!

Wat is jullie favoriete zomerdrankje?

Xjes Femke

Alle foto's komen van We Heart It.

12 opmerkingen:

  1. Milkshakes vind ik ook erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is lekker haha. De milkshakes zien er lekker en gezond uit Femke!

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm die milkshakes zijn er lekker uit! Eigenlijk
    alles wel hahaha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal lekker! Vooral al dat fruit en die muesli! Groot fan hier!

    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeh chocolate chip cookies! Lekkerrr <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je lieve reacties, zoals altijd eigenlijk!! :)
    Aah alles met chocola kan ik niet weerstaan! En ijskoude limonade en water is het lekkerste, vooral als het lekker warm is buiten.
    Vanmorgen was het inderdaad echt somber, maar gelukkig liet de zon ons niet in de steek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een raketje vind ik ook heerlijk op een warme dag! Lekker fris en fruitig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe plaatjes! Ik vind milkshakes en smoothies op een warme dag echt goddelijk!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke foto's! Ik krijg er honger van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er enorm lekker uit! De foto van het cakeje met de chocolademelk ziet er heerlijk uit! Kon ik hem maar proeven! :p
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah, dit ziet er allemaal zo lekker uit! Ik ben echt verslaafd aan cola maar zodra ik een milkshake zie wil ik niks anders meer dan een milkshake :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke