maandag 9 september 2013

BEAUTY: Review: Kruidvat fruity botanicals haarmasker

Heey allemaal!

Vandaag weer een review, maar dan over een heel ander onderwerp. Namelijk het Kruidvat fruity botanicals haarmasker.
Werkt het goed?

Ten eerste: Als je de pot opendoet komt er al meteen een heerlijke geur je tegemoet! Ik vind het ruiken naar sinaasappel maar dan met iets fris eraan. Heerlijk!   



Toen ik een klein beetje op mijn hand deed, viel me gelijk al op hoe romig het aanvoelt. Het is helemaal niet hard, maar juist crème-achtig.


Hier zie je mijn haar zonder masker.

   

Hier met. De foto is een beetje wazig, maar je ziet dat mijn haar nu een beetje aan elkaar geplakt zit. Dat komt dus door het haarmasker.

Zie ik verschil? Ja, na het uitspoelen was mijn haar mooi glad en zacht. Het voelde heerlijk aan! Ook toen het opdroogde was het zachter.


Pluspunten:

+ Heeft een lekkere geur
+ Als je het in je haar smeert is het lekker romig
+ Je haar wordt er mooi glad en zacht van
+ Het heeft een goede prijs

Minpunten:

- Je moet het wel goed uitspoelen, anders blijft het in je haar zitten

Kruidvat fruity botanicals haarmasker (1,49 euro, Kruidvat)


Xjes Femke

3 opmerkingen:

  1. Ziet er best een goed masker uit. Zeker voor die prijs! Alleen jammer dat er geen foto is van toen je haar droog was nadat je het masker had gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit :D Zeker het proberen waard!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke