vrijdag 6 september 2013

BEAUTY: Themafeestje

Heey allemaal!

Heb je ook weleens dat je een themafeestje heb, maar eigenlijk helemaal niet weet in wat voor een thema je moet gaan? Well, the solution is here! Ik heb het zelf uitgeprobeerd en het is supergrappig. Wat is je thema? Babydoll!

First stap: De perfecte kleren. Maar waar vind je die? Vraag je moeder en oma of kijk op internet of in tweedehands winkeltjes. Daar vind je vast wel iets truttigs, of een echt babydoll topje!

And then.... Je make-up natuurlijk! Ikzelf heb gekozen voor roze, roze en, je raad het al, roze! Roze blush, roze oogschaduw, roze lippenstift alles gewoon roze.


Oké, check it. Eerst heb ik mijn huid wat lichter gemaakt met wittige blush. Daardoor is het effect van de roze blush straks groter. Toen mijn ogen. Roze natuurlijk! Mijn blush is ook roze. Het ziet er op de foto best licht uit, maar in het echt was de kleur roze veel dieper. Heel babydoll, dus!


And my lips. Welke lippenstift gebruik ik? Haha, mijn geliefde Rimmel moisture renew 200 Latino. Dit is al de derde keer dat ik er over schrijf. Ik vind het gewoon een geweldige lippenstift!





Kiss! Natuurlijk typisch babydoll, het kushandje. Ik moest er gewoon even mee op de foto!

Xjes Femke

1 opmerking:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke