woensdag 11 september 2013

BEAUTY: Review: Maybelline great lash mascara blackest black

Heey allemaal!

Dit is alweer het laatste artikel van de beautyweek. Eigenlijk moest gisteren het laatste artikel komen, maar ik vond het wel mooi om op woensdag te eindigen. Dus hier een review over wat ik één van de fijnste beautyproducten vind: De Maybelline great lash mascara blackest black.


Dit is hem. In een mooie, kleurrijke verpakking, die meteen je aandacht trek. Ik vind het groen mooi bij het roze staan, het geeft een zachte uitstraling.


Hier zie je het borsteltje. Hij is al best vaak gebruikt, dus is de verpakking een beetje viezig :). Het borsteltje vind ik persoonlijk heel fijn. Het verdeelt de mascara regelmatig over je wimpers. Ook komen er niet hele klodders aan te zitten. Er zit een mooi dun laagje mascara op het borsteltje waardoor er ook niet te veel op je wimpers komt.
      
En nu de vergelijk foto. Op de bovenste foto heb ik geen mascara op, op de onderste wel.

Zitten er klontjes in de mascara? Nee, helemaal niet. Als je het opdoet is het juist heel natuurlijk.

Pluspunten:

+ Je doet er best lang mee
+ De verpakking is mooi
+ Er zitten geen klontjes in
+ Als je het ophebt is het mooi natuurlijk
+ Het borsteltje is fijn
+ Goed geschikt voor mensen met dunne wimpers

Minpunten:

- Je moet er wel wat meer voor betalen
- Geeft niet heel veel volume

Ik ben echt heel erg tevreden over deze mascara. Hij is mooi natuurlijk, heeft geen klontjes en het borsteltje is fijn. Deze mascara is voor elke wimpersoort geschikt, behalve voor mensen die extreem veel volume willen. Deze mascara laat je wimpers zien, maar geeft niet zoveel volume. De prijs is het waard voor de kwaliteit die je er voor krijgt! De mascara blijft best lang zitten, maar aan het eind van de dag zie je hem wel wat minder. Eén keer bijwerken kan best. Maar al met al is dit een fijne mascara, voor mensen die graag een mooie, natuurlijke look willen hebben.

Maybelline great lash mascara blackest black (ca. 10,99 euro, verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat, Etos en andere drogisten)


Xjes Femke


6 opmerkingen:

  1. fijn dat je tevreden over de mascara bent :)
    je kan deze ook cheap online kopen, volgens mij in een duo pak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijne mascara, alleen jammer dat hij niet zoveel volume geeft.

    Liefs Tara

    http://zeeuwsmodemeisje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook gehad, heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze nog niet geprobeerd, ik ben echt fan van
    de roze Rimmel mascara! Die geeft veel volume! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik nog niet geprobeerd,ik vind mascara blijft moeilijk voor mij,valt vaak zo tegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke