donderdag 29 mei 2014

FASHION: Calm after the storm

Hi allemaal!

Eindelijk weer een paar daagjes vrij! Heerlijk! Al is volgende week wel een drukke week, maar ja. Vandaag heb ik na een tijdje weer een outfit voor jullie. De titel van dit bericht slaat op een heleboel dingen. First: natuurlijk het liedje waarmee Nederland 2e werd! Ik vind het een knappe prestatie. Daarnaast gaat het over dat ik weer ben gaan bloggen na 2 weken. Eindelijk kwam er wat meer tijd en kon ik het weer oppakken! Als laatste gaat het over het weer. Of, nou ja, ging. Toen ik vorige week de outfitfoto's maakte met mijn moeder was het nog heerlijk weer. Na dagen grauwe lucht eindelijk shortjes-weer! Maar nu is dat - helaas- weer weg. Maar daar sloeg het dus op :) . Kijk je mee naar de toen-was-het-nog-lekker-weer outfit?




Haha, ik maak het wel spannend voor jullie, hè ;) . Ik vond het leuk om een keer de foto's ergens anders te maken. Dus haalde ik mijn moeder over om naar een parkje dicht bij mijn huis te gaan. Daar staan van die prachtige rijen bomen. Zo magisch!


En dan nu, finally, de outfit! Ik koos natuurlijk voor een shortje en.. mijn nieuwe shirt van de Primark! Ik had nooit gedacht dat ik 'm zo snel aan zou kunnen zonder vest. De hoge hals vind ik apart, maar juist daarom erg leuk. Het is weer eens wat anders.


Het shortje heb ik al een tijdje, maar blijft heel leuk. Het is een spijkershortje met gouden studs. Heel eenvoudig, maar ook gewoon heel leuk! Om het goud terug te laten komen droeg ik een gouden ketting met een vogeltje. De print van het shirt is wel een beetje in festivalstijl en het vogeltje vond ik daar leuk bij passen. De schoenen heb ik al best lang, maar ze blijven leuk! En ze staan overal bij, super handig. 


T-shirt: Primark- Shortje: Coolcat- Ketting met vogeltje: Revival Londen- Schoenen: V&D


Dit was de outfit! 

Wat vinden jullie van de outfit?

Xjes Femke

14 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Vooral je ketting vind ik echt een heel tof detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit voor een warme dag :) Schattige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat shirt is erg tof ! Leuke look !x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n zomer outfit! Dat het maar weer snel zomer wordt ;) Morgen wordt het geloof ik weer prachtig weer. Je hebt ook een mooi lijntje meid! Dat shortje staat je heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, de halsketting vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie outfit! En wat goed dat je je moeder hebt overgehaald haha, hele mooie foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik zat echt te juichen op de bank toen Nederland 2e werd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loving this comfy outfit :) Thanks for sharing!
    XOXO

    Milu
    www.hellolupi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige locatie en outfit! Ik vind je shorts en top onwijs leuk :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie outfit meis! Die eerste foto is echt
    heel erg mooi, prachtig <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke outfit! Staat je ontzettend goed! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke