donderdag 26 juni 2014

PHOTOGRAPHY: Weekly Picture #3

Hi allemaal!

Vandaag heb ik weer een mooie foto voor jullie! Namelijk een foto uit "de oude doos" . In de meivakantie was ik in Londen en we reizen door middel van deze foto weer even terug :) . Letterlijk!




Eén van dé symbolen van Londen: de Underground-bordjes! Toen ik langs dit bordje kwam  moest ik 'm gewoon even fotograferen. De lucht erachter is ook prachtig, zie ik nu, haha! 

Deze foto brengt ook heel veel herinneringen mee. Hoe je met een metrokaartje de weg moet gaan vinden in een ondergronds gangenstelsel. Hoe het elke keer haasten was als onze metro al klaar stond. Hoe mijn vader een keer op het station achterbleef omdat hij niet meer kon instappen (gelukkig kon hij de volgende metro nemen :)). Enzovoorts! 

Maar dit bordje herinnert me er ook aan, hoe je je op een gegeven moment zo.. Londens gaat voelen. Je weet welke metro je moet hebben en dan is het alleen nog maar de kunst om zo nonchalant en normaal mogelijk in te stappen, zodat het lijkt alsof je helemaal thuishoort in Londen. Heerlijk, dat gevoel! 

Wat is jouw favoriete stad? 

Xjes Femke

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben dól op Londen! Toen ik daar voor het eerst was en zo'n rode bus zag dacht ik AAAH! haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aa ik moet echt snel naar Londen. Zowat iedereen is er al geweest, behalve ik! haha. En ja dat gevoel herken ik wel. Toen ik met mijn vriend in Rome was wisten we alles te zitten na een paar dagen en weet je helemaal hoe het werkt met de metro. Handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg ik wil ook echt nog een keer naar Londen kei leuk dat je er bent geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ben echt dol op Londen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geschreven! Londen is echt zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. londen lijkt me erg mooi en leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's :-D Ik wil ook graag weer een keer naar
    London, het is zo leuk daar!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jammer, maar ik ben zelf nog niet in Londen geweest. Ben het zeker en vast wel van plan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke