zaterdag 5 juli 2014

SCHOOL: Mijn schoolagenda 2014-2015

Hi allemaal!

Schoolspullen shoppen vind ik persoonlijk heel leuk! Schriftjes uitzoeken, kaftpapier kopen en nog leuke stickers en andere dingen om dat alles te versieren: heerlijk! Een agenda heb ik meestal als eerste in huis. Ik weet gewoon: die wil ik hebben! als ik de juiste agenda zie, haha :) . Vandaag laat ik jullie mijn schoolagenda voor het volgende schooljaar zien. Enjoy!





Dit is dan mijn agenda voor volgend schooljaar! Na een paar dagen had ik mijn beslissing al genomen: het werd de My Life is Sweet agenda. De vrolijke voorkant sprak mij al meteen aan! 


Zo zien de weken eruit. Persoonlijk vind ik dit één van de prettigste indelingen die ik heb gehad met agenda's. Het is ruim, rustig en vooral: elke week staat er een leuke quote/tip bij. Super leuk!


Elke dag is er ruimte voor negen uren en ik hoop dat ik er maximaal acht hoef te gebruiken :) . Maar ja, dat weet ik nog niet.


Dit is een voorbeeld van zo'n tip. Het kan werkelijk alles zijn: van boys tot beauty. Nice!


Eerst schrok ik. Werkelijk alles aan deze agenda was leuk, behalve het punt dat ik geen cijferlijsten kon vinden. Ik ben zo type dat al haar cijfers bijhoudt, haha :) . Gelukkig vond ik een (niet al te grote) cijferlijst bij de maandelijkse pagina's: This is my month. Elke maand staat er een horoscoop van het sterrenbeeld van die maand en andere dingen, zoals "Boeken die ik nog wil lezen" bijvoorbeeld. Onwijs leuk vind ik dat! 



En achter in deze mooie agenda zit dat nog een minimagazine met tips, testjes, recepten en nog veel meer. Haha, ik heb natuurlijk nog niet alles bekeken, anders is er niks meer over voor onder saaie lessen ;) . 

 

Voorbeeld van een recept in het minimagazine

Verder zitten er natuurlijk nog de standaard dingen in als de personalia, een jaarkalender en meer. 

Ik ben erg blij met deze agenda! Hij is vrolijk, ruim en ook nog eens creatief. Hij is namelijk helemaal ontworpen en geïllustreerd door Jill. 

Benieuwd geworden? Neem een kijkje op haar site: http://www.mylifeissweet.nl/.
Weet je al zeker dat je deze agenda wilt? Hij is te koop bij onder andere V&D voor 15,95 euro.  

Wat vinden jullie van deze agenda? Hebben jullie al een agenda aangeschaft en welke?

Xjes Femke



8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke